Regulamin Akademii Fryzjerskiej REJJ
Ogólne warunki świadczenia usług w Akademii REJJ oraz odsprzedaży kosmetyków. Decydując się na zabieg klient akceptuje poniższy regulamin.
§1 Informacje ogólne
- Salon czynny jest od wtorku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz soboty w godzinach 9:00 – 14:00.
- Informujemy, że Salon i jego obszar jest objęty monitoringiem.
- Monitoring obejmuje jedynie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania usług, recepcję, poczekalnie dla klientów oraz zewnętrzny plac obiektu budynku.
- Monitoring ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, klientom i ochrony ich mienia.
- Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu, Salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 1 miesiąca, po upływie którego podlegają zniszczeniu.
- Na terenie Salonu zakazany jest handel obnośny, akwizycja.
§2 Cennik
- Ceny zawarte w cenniku oraz na stronie internetowej Salonu mogą ulec zmianie.
- Zmiana ceny usługi może zależeć od indywidualnych predyspozycji jak i potrzeb klienta oraz zakresu pracy i zużytych kosmetyków potrzebnych do wykonania danej usługi.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się z cennikiem usług.
§3 Rezerwacja wizyt i wykonywanie usług
- Rezerwacji wizyt można dokonać telefonicznie pod nr. 669 222 050, osobiście lub za pomocą Aplikacji Booksy dostępnej również na naszej stronie www.akfryz.pl.
- Klient umawiając się na wizytę w Salonie jest zobowiązany podać swoje prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu, w przeciwnym razie rejestracja wizyty nie będzie możliwa.
- Przy rejestracji Klienci udostępniając dane osobowe i numery telefonu równoznacznie wyrażają zgodę na przetwarzanie danych przez Salon, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Na zarezerwowane wizyty Klient zobowiązany jest do pojawienia się punktualnie. W przypadku 15 min. spóźnienia się na wizytę, może nastąpić konieczność nie wykonania pełnej usługi bądź odmowa jej wykonania.
- Nieprawidłowo wybrana przez klienta usługa w aplikacji Booksy może skutkować odmową wykonania usługi za uprzednim poinformowaniem klienta przez pracownika Salonu.
- Rezerwacja wizyty w Salonie jest równoznaczna ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o zapoznaniu się z cennikiem oraz niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Rezerwacja usługi w Salonie jest równoznaczna z oświadczeniem przez Klienta, iż nie ma przeciwskazań zdrowotnych i medycznych do wykonania usług oferowanych przez Salon. Ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
- Klient po wykonaniu usługi powinien stosować się do zaleceń po zabiegowych zgodnie z instrukcją przekazaną przez pracownika wykonującego usługę, w celu właściwej pielęgnacji, która może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty usługi wykonanej w Salonie.
- Pracownik Salonu ma prawo odmówić wykonania usługi lub zmienić termin w uzasadnionych przypadkach, szczególnie jeśli zaistnieje wątpliwość co do bezpieczeństwa wykonania zabiegu.
- Salon dopuszcza korzystanie z zabiegów przez osoby nieletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik salonu jest uprawniony do żądania przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia bądź odmowy świadczenia zabiegu.
§3 Rezerwacja wizyt i wykonywanie usług
- Klient umawiając się na usługę fryzury ślubnej jest zobowiązany do wpłaty zadatku na tą usługę w kwocie 100 zł. Po wykonaniu w/w usługi zadatek zostanie odliczony od ceny usługi.
- Zadatek na fryzurę ślubną należy uiścić na konto Salonu, osobiście gotówką, kartą płatniczą lub płatnością mobilną BLIK w terminie 7 dni licząc od dnia dokonania wizyty, w przeciwnym razie wizyta ta zostanie anulowana.
- Jeśli Klient zdecyduje się na uiszczenie opłaty przelewem, dostanie on wiadomość SMS z danymi do przelewu.
- W momencie nie pojawienia się Klienta na wizycie, objętej zadatkiem, zadatek ten nie podlega zwrotowi. 5. Zadatek może ulec zwrotowi w sytuacji gdy Klient odwoła w/w wizytę przynajmniej 14 dni przed wyznaczonym terminem umówionej wizyty.
§4 Płatności
- Za usługi świadczone w Salonie można płacić gotówką, kartą płatniczą lub płatnością mobilną BLIK.
- Klient wybierając formę płatności kartą lub BLIK-iem w Salonie, chcąc uzyskać potwierdzenie płatności powinien posiadać adres e-mail, gdyż tylko i wyłącznie w ten sposób może uzyskać potwierdzenie transakcji.
§5 Bony upominkowe
- Bon upominkowy wystawiony imiennie na daną osobę nie może być przenoszony na inne osoby.
- W momencie realizacji bonu upominkowego pracownik Salonu ma obowiązek zweryfikować tożsamość osoby posiadającej bon, przed wykonaniem usługi.
- Osoba dysponująca bonem ma możliwość zrealizowania go w terminie 6 miesięcy licząc od dnia zakupu.
- Osoba dysponująca bonem upominkowym może zrealizować go zarówno na usługę jak i zakup kosmetyków.
- Osoba dysponująca bonem upominkowym w momencie gdy po uprzednio umówionej wizycie nie pojawi się w wyznaczonym terminie i nie powiadomi o swojej nieobecności , Salon traktuje taką usługę jako zrealizowaną.
- Salon nie wymienia Bonów podarunkowych na gotówkę.
§6 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Akademia Fryzjerska przy ul. Konopnickiej 38 w Biłgoraju (23-400), NIP 9181882237 wspólnie z administratorem systemu do rezerwacji wizyt Booksy International sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.
- Z administratorem Państwa danych można kontaktować się osobiście, telefonicznie pod nr. 669 222 050, e-mailowo kontakt@akfryz.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej na w/w adres Akademii.
- Dane osobowe przetwarzane w Akademii Fryzjerskiej to, imię i nazwisko, nr telefonu, adresy e-mail i monitoring cyfrowy.
- Dane osobowe klientów tj. Imię i Nazwisko, telefon bądź e-mail są niezbędne do realizacji umawianej wizyty takich jak np. umawianie, potwierdzenie, przesuwanie oraz odwołanie wizyt w naszej Akademii (art.6 ust.1 lit. b RODO).
- Akademia Fryzjerska przetwarza dane osobowe przede wszystkim w celu dokonania rezerwacji na życzenie klienta (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- Dane osobowe klientów będą przechowywane do momentu wycofania zgody.
- Zgodnie z RODO Klient ma prawo:
- Każde z uprawnień zawartych w powyższym punkcie 7 Klient może zrealizować e-mailowo na adres kontakt@akfryz.pl lub pocztą na adres Akademii Fryzjerskiej przy ul. Konopnickiej 38 23-400 Biłgoraj. Przed realizacją któregokolwiek z uprawnień zawartych w/w punkcie 7 będziemy upewniać się, że wniosek który do nas wpłynie pochodzi faktycznie od danego klienta. Będziemy zatem kontaktować się z klientem w celu potwierdzenia danego zgłoszenia.
a. dostępu do swoich danych,
b. sprostowania (poprawienia, uzupełnienia) swoich danych
c. usunięcia danych i ograniczenia ich przetwarzania,
d. przenoszenia tych danych - Administrator dokłada wszelkich starań aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych klientów Akademii fryzjerskiej.